7 maj 2009

Vardagligheter

Livet är verkligen en fest men det finns ju en vardag också. Tänkte jag kunde visa upp lite bilder från Hannes och min vardag.


Igår tog jag och Hannes premiärturen i "nya vagnen". Ja vi har nu bytt ut liggkorgen mot en sittdel så vagnen känns ju som ny. Ny färg och allt.

Det här är Malin och Valter från min föräldragrupp. Det är dem vi hänger mest med i veckorna. Gruppen i övrigt har gjort några tappra försök att gå på promenad tillsammans men det går bara sådär bra. Bilden är tagen vid Sicklasjön då det fortfarande låg is kvar.

Förra veckan åkte jag och Hannes ut till morfar i Fagersjö och då provade Hannes på att gunga i en "parkgunga" för första gången. Det var verkligen superkul!


Den obligatoriska matkladdbilden :-) Mammas banan- och hallonpuré är mums!

I måndags var Valter och Malin hemma hos oss och hjälpte till att äta upp rester från dopet. Malin är tandläkare och med tanke på Valters fascination över sina händer verkar det som att Valter kommer jobba med händerna han med när han blir stor.

Inga kommentarer: