14 september 2009

Helgens bilder

Tänkte bara slänga upp några bilder från mobilen lite snabbt. Helgen började med "afterwork" med min kollega Malin. Vi satt på bryggan på Göteborg, en fräsch restaurang i Hammarby Sjöstad. Hannes fick ha flytväst på sig, ifall han skulle drutta i.


Jag och Anna tog en varsin Latte medan Malin festade loss på ett glas vitt.


Hannes blev klumpigare i en flytväst. Stackarn snubblade sen på ett trappsteg och slog sig. Det blev ett litet blåmärke vid ögat.


På lördagsmorgonen kom min farbror Roland från USA. Han skulle vidare till Karlstad, men jag och Hannes passade på att möta upp honom vid centralen några timmar innan tåget gick. Rolands syster, min faster, Arlene kom också. Roland kommer tillbaks till Stockholm om en vecka, så då hinner vi umgås lite mer. Hannes fick fina kläder, bland annat en mysig pyjamas med småkryp.


På söndagen var vi på Gröna Lund. IBM hade hyrt hela Grönan och delade ut gratisbiljetter. Inträde + åkband. Perfekt! Det var jag, Anna och Hannes, Rickard och hans lilla två-åriga Kristian samt Anders och Johanna. Det var betydligt färre folk än annars när man är där, så vi tog med Hannes. Han fick åka farfarsbilar, vanlig karusell, besöka Pettson&Findus-landet plus att hela lilla familjen åkte i kärlekstunneln. Kul! Jag vann dessutom en jättebasketboll, men den gav jag till Kristian. Som extra bonus så var Mora Träsk där och spelade. Hannes tittade fascinerat på en stund men tröttnade efter ett tag.

Inga kommentarer: