27 november 2008

Lite nytagna bilder

Här kommer några nya bilder som vi tagit de senaste dagarna. Det blir lite av en "modevisning" av kläder som jag och/eller mina systrar haft som små.


I pappas knä är det alltid trevligt. Synd att pappa inte får visa upp mer än sina håriga ben på bloggen :-)

Demonstration av den nyinköpta bärsjalen. Han trivs enormt bra i den men det tar lite tid för honom varje gång att komma på att han faktiskt gillar det. Lite skrik och sen blir han hur lugn som helst och somnar sött.

Här kan man endast skymta hans gôrsnygga body från 70-talet under filten. Mattias tycker bodyn är lite tjejig men det tycker inte jag. Vad tycker ni?



På skötbordet. Hannes visar upp lite av sitt härliga minspel! Egentligen skulle jag haft med ytterligare en bild i detta inlägg men den råkade jag visst ta bort och det är så himla krångligt att fixa till så jag kanske återkommer med den bilden i senare inlägg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till den söta bebisen:) kram Zandra