11 december 2008

Hannes växer så det knakar

Det är först imorgon vi har tid på BVC för att få svart på vitt hur mycket han växt sedan sist men senaste veckan tycker jag han växt något enormt! Han har växt ur sina första plagg nu också, bl a en pyjamas i storlek 50. Storlek 56 är nu alldeles lagom. När blir det dags för storlek 62 tro?

Bildbeviset på att han växt. Goa runda kinder!


På promenad i området. Här är det Hammarbybacken som ses i bakgrunden. Här kan man åka skidor...om det någongång skulle vara snö.

Det är precis som de säger i "Liftarens guide till galaxen" - handduken ÄR otroligt praktisk att ha till hands. Den hjälper mot det mesta man kan råka ut för, såsom kräks, dregel och annat härligt! Jag ska nog införskaffa ytterligare några 2-kronorshanddukar på IKEA.

1 kommentar:

Malin sa...

Jag trodde jag tog i som köpte 10 handdukar (2kr/st) på IKEA. Oj så fel jag hade. Skulle köpt 30!!