31 mars 2009

Karlstad, del3 - Nordströms

Givetvis träffade vi min bror Magnus, Anneli, Alexandra och Erik. Även min andra bror, Mikael, kom och hälsade på en dag. Än har vi ju inte bott i Stockholm så länge, så allt känns ungefär som vanligt när vi är hemma i Karlstad, förutom att vi bor hemma hos mina föräldrar såklart.

På fredagen var Anna fullbokad så jag och Hannes fick mycket tid för oss själva. Tyvärr var det värsta snöstormen så jag undvek in i det längsta att ta en promenad med vagnen. Hannes blev till slut så trött och arg, och dessutom gillade han verkligen inte Babysemp 2, så jag trotsade vädret och pulsade fram i snön. Lyckligtvis somnade han skönt efter ett tag och jag fick återvända hem, helt vit som en snögubbe.



Pappa Lennart fick ställa upp som foto-objekt.


Erik poserade motvilligt för kameran. Han ville hellre att vi skulle leka.


Alexandra blir bara sötare och sötare


Hannes gillar sin faster Anneli

Inga kommentarer: