19 mars 2010

Karlstad på egen hand

Jag och Hannes tog en tur till Karlstad för första gången utan Anna. Vi är ju lediga och kan göra lite som vi vill. Anna såg lite ledsen ut när vi åkte men det är nog lite skönt att få några dagar själv där hemma. Vi åkte på kvällen och Hannes sov så snällt i bilen hela vägen. Han har varit glad mest hela tiden, men det är klart att det blir några tårar ibland också.

Min bror Mikael kom och hälsade på hos farmor och farfar en dag. Vi har också varit på öppna förskolan på Herrhagen tillsammans med Max och hans pappa Tom. Dessutom hälsade vi på hemma hos Max, plus ett besök hos Agneta och katten Fritz. Full fart med andra ord, och än har inte helgen börjat. Vi hinner nog träffa några fler skulle jag tro. Tyvärr verkar min kamera ha gått sönder. Hoppas att jag får ordning på den igen. Här är några bilder jag hann ta innan den dog.


En gråtande Hannes. Lite jobbig omställning kanske att bo i Karlstad.


Farmor i Bamse är mysig att krama.


Hannes gav en gul spelande Anka till Max.


Ankan var kul att leka med, Max kan ju leka med den sen verkar Hannes tycka.

1 kommentar:

Anna sa...

Det är onekligen väldigt tomt här utan mina killar, men förhoppningsvis är jag en utvilad mamma när de kommer hem igen om några timmar! *längtar*