19 januari 2009

Hannes läsare vill ha bilder

Jag tror att det är roligare för "våra läsare" att läsa inlägg som har lite bilder. Så jag ska försöka lägga upp bilder så ofta jag kan när jag skriver något här. Jag börjar förresten få lite idétorka vad gäller att skriva här på bloggen. Vi gör ju liksom inte så himla mycket spännande saker om dagarna. Vill man läsa om vad vi gör om dagarna? Kom gärna med förslag och idéer vad jag kan skriva om!

I helgen har vi i alla fall varit och hälsat på moster Jenny och kusinerna i Mälarhöjden. Theo (som är drygt två år) visade sig vara otroligt svartsjuk! Jenny fick knappt titta på Hannes för då blev Theo nästan vansinnig. Fascinerande! och lite tråkigt för Jenny kan jag tänka. Vi stannade och fikade och pratade. Ellen och John hade varit ute och åkt skridskor i flera timmar så de kom lite senare. Ellen är tydligen riktigt duktig på att åka skridskor. När vi åkte hem fick vi med oss en plåt med hembakt pizza som Jenny gjort men som visst inte var uppskattad av barnen. Det tackar vi för! Otroligt god var den och smidigt att slippa laga mat på lördagskvällen.


En bild där jag faktiskt lyckats fånga ett leende!


Bästa kompisar? Ja, det ser nästan ut så, men faktum är att de egentligen är tämligen ointresserade av varandra. Lusse är nog aningens mer intresserad av Hannes än vad Hannes är för Lusse. En ganska söt bild blev det i alla fall och den är faktiskt inte arrangerad :-)


Byxorna har Malin i Umeå sytt och skickat till oss. Och vi som inte ens har träffats...Visst är de fina?! Tack Malin! De kommer användas flitigt!

En söt liten fot! Här anas även fotmudden på de snygga byxorna :-)



Ett av våra förtroliga samtal. Hannes ser något bedjande ut, kan det vara mat han ber om tro?! :-)
Posted by Picasa

1 kommentar:

Malin sa...

Men tiiiitta så fint de sitter :-) *glad* Kul att de kom till användning då! :-)