6 februari 2009

Bara grabbarna

Oj då, vi har visst missat att uppdatera bloggen. Illa!

Faktiskt har vi gjort ganska mycket, så det kanske är därför som vi inte har skrivit? Jag börjar med ett snabbt litet inlägg. Förra fredagen så var jag själv hemma med Hannes på kvällen. Anna fick nämligen besök av fyra av hennes kompisar från Karlstad. Hon kommer garanterat skriva mer om det i följande inlägg, så det tar inte jag upp nu. Tjejerna kom i vilket fall ganska sent på fredag kväll och bodde på hotell, vid Globen. Anna drog iväg bortåt nio på kvällen och lämnade oss grabbar hemma. Mitt i nattningen!

Nåväl, eftersom Hannes är så bra på att dricka från flaska så var det egentligen inga problem. Jag satte honom i bärselen och traskade runt tills han somnade. Hann faktiskt se på en film under tiden som han sov. Efter det var det matning, och det gick väl OK. Han ville inte somna i sin säng däremot. Som tur var så kom Anna hem igen runt midnatt så hon fick fortsätta med amning och nattning.

På lördagen drog jag iväg på en mässa med jobbet, och sov borta en natt. Hade jag varit smart så hade jag ju lagt mig tidigt på hotellet och riktigt sovit ut, men eftersom det är stor fest på mässan på lördagkvällen så blev det inte riktigt så. Jag var jättetrött sen på söndagen.

Inga kommentarer: